Friday, 11 September 2015

first time belajar buat header blog

Assalamualaikum...

saja nak share apa yang telah aku lakukan untuk menghasilkan
sebuah header blog.
aku bukanlah pandai sangat edit mengedit nih,
cuba-cuba saja.

okay, ini yang pertama aku buat.
tengoklah font yang aku guna tu,
ikut suka je.




selepas itu, aku mulai bosan dengan header tersebut.
dannnn...
lihatlah hasil yang tak seberapa ini :


bebunga la pula...




tak menarik di hati.
mencari dan terus mencari......




tak kreatif langsung... >_<







try tempek muka sendiri.
aduhhh, comot betul!




teringin nak buat macam ni,
tapi tak menjadi....

  
siapakah ini????




header ini aku selalu jugak guna.




















percubaan nak tempek gambar lagi.
hambarrrrr.....
sebab tak pandai mengedit....


*
*
*
*
*
*

dannnn......





ini design header yang terkini.
simple. aku suka sesimple yang boleh.

akhirnya.


No comments:

Post a Comment