Friday, 2 October 2015

buatkan blog untuk adik kembar

Assalamualaikum..

Baru baru ni ada mood nak mengedit blog orang. Blog adik kembar aku. Ni disebabkan blog dorang macam tak hidup je (ceh! marah dorang satgi), almaklumlah baru lagi masuk dunia maya ni. Disebabkan juga aku bermurah hati dan mood baik gitu, aku pun mula merisik dorang.

"Kembar, kalau korang nak kak (aku) edit blog korang kasi nampak cantik nak tak...?"

"Nak.... boleh juge.."

"Kasi email dengan password skali ye.."

Dengan tanpa ragu lagi was was dorang terus letak kepercayaan 100% terhadap aku.
Aku sahut cabaran itu..! Yeayyy!!

Aku taklah pandai sangat mengedit blog ni, sebab aku pun masih baru baruuuuu gitu haaaa.. edit yang basic2 je bagi nampak kemas lagi teratur. Ini sahaja yang mampu wahai adik adik sayang... :)


jemputlah singgah blog dorang ni:


semoga ada manfaat darinya.
:)

2 comments:

  1. diana ada anak buah kembar...hihi...

    cantik dan simple jer blog mereka ni..

    ReplyDelete