Monday, 5 October 2015

lukis-lukis guna adobe flash

Assalamualaikum...


masa zaman bujang, zaman belajar dulu, aku rajin la buat benda ni. isi masa konon, padahal banyak assignment tak siapkan lagi. buat benda ni kadang tu boleh juga hilangkan stress aku. terpulanglah, yang penting kita buat benda yang berfaedah. macam mana aku boleh terjebak dengan benda ni? cartoonkan muka orang, ummm macam best pula.

mulanya suami yang ajar aku sikit-sikit pasal adobe flash. lagipun aku cam berminat tengok dia hasilkan cartoon ikut muka orang sebijik sebijik. start dari itu, aku mula belajar sikit demi sikit. walaupun tak berapa nak menjadi, tapi oklah juga kan.. hiks..

ini lukisan pertama























okay, itu sahaja buat masa ni. bila lah dapat buat lagi ye...
emmmm emmm emmmmm....
insyaAllah, jika ada ruang dan masa akan terhasillah sesuatu.

bye :)

2 comments:

  1. salam singgah sini....semua comel2 lah....

    ReplyDelete
  2. Singgah sini...

    Pandainya akak dgn suami..berbakat tu..alhamdulillah, rezeki ...kreatif dlm seni...

    Boleh kartunkan muka ruby x?
    Hehehe :)

    ReplyDelete