Friday, 23 October 2015

SimKad Tone Excel

Assalamualaikum rakan-rakan blogger..
salam jumaat...

Raya haji baru baru ni, adik kembar aku pakat dok perkenalkan aku dengan simkad ToneExcel ni. penerangan demi penerangan, aku rasa macam tertarik pula. serius, aku tak pernah kenal dengan sim kad ni. inilah kali pertama daku mendengar dan menatapnya. emm alang-alang dah adik aku sendiri guna dan diorang amat bersemangat untuk berbisnes dengan mengunakan simkad ajaib tersebut. katanya banyak manfaat dan kebaikan yang kita boleh dapat. lihat saja testimoni dari pengguna yang dah berpengalaman. Allah, hebatnya dorang, boleh jana pendapatan sendiri. kalau mereka boleh, kenapa tidak aku!

Apa itu TuneTalk ToneExcel (TTTE)???


TuneTalk ToneExcel (TTTE)
Merupakan salah satu telco di Malaysia seperti Celcom, Maxis, Digi, Umobile dan lain lain..
Bezanya... TTTE menawarkan pelbagai kelebihan kepada pengguna yang tak ada pada telco lain dan membayar pengguna.

Kelebihan SimKad Tone Excel
1) Boleh kekalkan nombor lama
2) Kredit RM30 FREE 1GB
3) Dpt point tiap kali top up
- FREE tiket flight Air Asia
- FREE smartphones
- FREE tiket wayang

4) FREE extra kredit
- Top up RM30 FREE 1GB
- Top up RM50 FREE RM20

5) FREE Insuran RM100 ribu
6) FREE percutian Beijing & Bandung
7) FREE Umrah
8) Pertandingan
9) Diskaun Tune Hotel
10) Layanan istimewa Air Asia
11) Cabutan bertuah
12) Cash back 3%
13) Bonus bila ajak orang lain
14) Bonus boleh diwariskan

Anda boleh kekalkan nombor lama anda tidak kira bill @ prepaid. hanya tukarkan nombor anda jadi TuneTalk ToneExcel.

::.Soalan.::
(jawab dalam hati dengann jujur)
Sudah berapa lama anda guna fon?
Sudah berapa banyak anda keluarkan duit untuk top up?
ada dapat apa-apa pulangan tak?
bonus masuk bank?
TIADA kan?

Tapi.....
Tapi.............

Jangan tidak percaya jika dengan sim kad TTTE, top up sendiri saja pun kita dibayar dalam bentuk RM..

Wow!!!!!

Kini jika kekalkan nombor lama peluang dapat cabutan bertuah myvi dan terima banyak benefit diatas. Dan jika mahu duit extra income yg mampu selesaikan masalah kewangan anda juga ada caranya. Income pasif yang boleh diwariskan hingga 7 keturunan. Pernah dengar guna handphone dan dapat benefit banyak seperti ini???

Untuk info lanjut boleh lihat di link ini:

Berminat????

Jika berminat ingin menjadi ahli TuneTalk ToneExcel (TTTE)
dan menggunakan simkad Tone Excel boleh hubungi saya:

idp : (idpengedar) 978374
Whatsapp/sms : 019-5690439 (sofiah abu bakar)
Facebook : sofiea pya
Instagram : sofieapya

*
*
*








Boleh pm saya sekarang
terima kasih :)


2 comments:

  1. saya berminat jugak bila baca artikel tentang simkad tone excel :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalamualaikum sis..
      kalau sis berminat dengan simkad tone excel ni sis boleh whatsApp saya
      di nombor 0195690439 (sofiah)
      :-)

      Delete