Thursday, 12 November 2015

Jana Pendapatan dengan Simkad Tone Excel


Bismillah...


Simkad Tone Excel


Nak cerita sikit ni, adik aku student. baru sebulan je guna simkad Tone Excel, alhamdulillah, rezeki dia dapat RM50 dalam akaun. Baru bulan pertama menggunakan simkad ajaib ni. dan... baru seorang downline dia. kalau ramai downline dia??? mungkin dia dapat lebih dari itu.

Walaupun sikit je RM50 di mata awak, tapi sapa nak bagi RM50 ni free-free je macam tu?? 
tambahan pula, dia sebagai student, kadang tu nak beli keperluan belajar, keperluan diri dan macam-macam lagi. so, RM50 sangat bermakna untuk diorang.

Simkad ni hanya RM100 je, tak rugi pun kalau anda beli. Tak mahal pun kalau nak dibandingkan dengan nilai yang akan awak awak dapat tiap-tiap bulan nanti.

Simkad ni awak guna, awak dapat duit. Sesaja awak topup pun awak dapat cash back 3% dalam akaun. Seronok tau. Sebab tak ada yang rugi. Yang ada cuma untung! Untung! Untung!

InsyaAllah, rezeki dari Allah. Kita yang kena usaha lebih. Mudah mudahan rezeki ini rezeki yang berkat.

Aku suri rumah, adik aku student. Guna simkad ini untuk keperluan di samping kami boleh jana pendapatan.

Jangan ragu ragu lagi, cepat join simkad tone excel dan terus whatsApp aku :


"SAYA BERMINAT DENGAN SIMKAD TONE EXCEL"

*
*
*

Untuk info lanjut boleh lihat di link ini:


Jika berminat ingin menjadi ahli TuneTalk ToneExcel (TTTE)
dan menggunakan simkad Tone Excel boleh hubungi saya:

idp : (idpengedar) 978374
Whatsapp/sms : 019-5690439 (sofiah abu bakar)
Facebook : sofiea pya
Instagram : sofieapya



terima kasih :-)

1 comment: