Monday, 21 December 2015

Hampir 1 tahun anak ummi

Bismillah...


alhamdulillah.. alhamdulillah.. alhamdulillah... tak ada yang dapat menggantikan rasa syukur melainkan ke hadrat Allah s.w.t. di kurniakan suami soleh, dikurniakan anak yang solehah ini. sangat bersyukur dan kehadiran mereka mewarnai hidupku.

walaupun adakalanya emosi aku melayani kalian ada pasang surutnya namun, percayalah.. aku sangat menghargai kalian dan sayang kalian seluruh jiwa raga ku.

Nur Insyirah hampir menjengah ke 1 tahun. jadi aku cadang nak buat majlis untuk anak aku. ala majlis kami anak beranak aje. di samping meraikan hari kelahirannya. 25 dec 2015 ini, insyaAllah...

jadi, sekarang aku blurrr sangat. nak buat apa ye? kek kah? biskut kah? ayam penyet kah?? asam pedas kah?? hahhaaa blurrr....


p/s: untuk anda yang terbaca entri ni, bolehlah bagi serba sedikit idea makanan untuk sambut hari kelahiran anak ku 1 tahun.

sekian
;)

1 comment:

  1. Wah..alhamdulillah dah nak cecah setahun puteri solehah ni...

    ReplyDelete