Sunday, 7 August 2016

Sekian lama...

Bismillah...

Allahu.. Lama rasanya aku tinggalkan blog ni menyepi. Nak nak internet tak de ni rasa malas nak guna mobile data. Bila tengok orang berblog, tetiba aku teringin pula nak menaip. Sepanjang beberapa bulan tak hapdate blog ni macam2 perkara yang aku lalui. Masam manis kelat pahit semua ada. Tapi alhamdulillah.. Masih mampu lalui dan diberikan nikmat sehingga ke hari ini.

Jika ada kudrat yang lebih, insyaAllah..akan aku kongsikan di sini. Rasa banyak sangat nak cerita. Satu persatu insyaAllah. Mohon sahabat sekalian mendoakan kesihatan ku, dengan kandunganku yang hampir 30 minggu ini agar sihat sejahtera fizikal akal fikirannya, selamat melahirkan mujahid/ah yang soleh/ah permata kami sekeluarga. Amin..

Assalamualaikum..

2 comments:

  1. Assalamualaikum, semoga sis berada dalam keadaan yang sihat sejahtera..

    ReplyDelete
  2. salam sis.. dah selamat bersalin agaknya kan.. hehe..

    salam perkenalan :)

    Suis rahsia Yang Dapat Menghentikan Tangisan Bayi

    ReplyDelete